Outfits Travel

Brocade Lady

Location: Paris, France

Midi skirts make me happy. You know why? Because they are comfortable, modest and make me feel a little more feminine. I have been playing around with a lot of different midi skirts {remember this one and this one?} but once I got my hands on this brocade skirt by Markus Lupfer from harvey Nichols Dubai, it was a whole new ballgame.

I’m going to be honest with you. I never thought it was going to be this difficult to style a skirt such as this one. There is so much print and volume on it that it started to frustrate me. But once I realized that sometimes clashing prints and color can look good, I went with this look.

أكون سعيدة عند ارتدائي لتنورة التي تنتهي في منتصف الساق. وانتم تعرفون لماذا؟ لانها مريحة، و بسيطة وتجعلني أشعر بأني أكثر انوثه.  ولقد ارتدية الكثير من التنانير المختلفة {نتذكر هذه وهذه؟}ولكن بمجرد الحصول على هذه التنورة بواسطة ماركوس لبفر من هارفي نيكولز دبي، وكان جديداً بالكامل.

سأكون صريحة معكم. لم أتوقع أنه يكون صعب تنسيق لبس التنورة  مثل هذي. هناك الكثير من المطبوعات وحجمها الذي بدأ بحباطي. ولكن عندما ادركت انه احياناً تتشابك المطبوعات والالوان التي يمكن أن تبدو جيدة، وتماشية مع هذه النظرة.

I styled the brocade skirt with a simple red Zara sweater and gorgeous black Manolo Blahnik heel from Printemps. I never leave the house without my Jaeger-LeCoultre Reverso watch and Tiffany T bracelet. A classic Chanel WOC bag and I was ready to go.

أنا ارتدي تنورة النصف قصيرة مع سترة بسيطة من زارا و حذاء رائع من مانولو بلانيك من برينتمبس. وانا لا اترك المنزل دون ساعتي المفضله من جغر لكلتر رفرسو وأسوارت تيفاني تي.  وحقيبة شانيل الكلاسيكية وانا مستعدة للذهاب من المنزل.

Shop Brocade Pieces

Photography by Alix de Beer

You Might Also Like...

No Comments

Leave a Reply